InfoSec

Info saugumo blogas

« PreviousNext »

Skaitmeninis maras smogė World of Warcraft pasauliui

27 rugpjūtis 2006

“Teroristų” išplatintas skaitmeninis virusas paliko negyvus kūnus gatvėse.

Džiugu, kad epidemija buvo ne tikra, o tik skaitmeninė, sukelta dėl paprasto pakeitimo tinklo vaidmenų žaidime (massive on-line role playing game) World of Warcraft.

Koks pakeitimas? Kai kurie monstrai įgijo galimybę prakeikti žaidime įsikūnijusias dievybes laikina, save platinančia liga. Nors žaidimo kūrėjai norėjo, kad liga veiktų tik grupę veikėjų besikaunančių su monstru, atsirado piktavališkų žaidėjų, kurie sugebėjo pernešti virusą į smarkiai apgyvendintas pasaulio vietas.

Jau po savaitės piktavališki žaidėjai paliko po savęs beveik negyvus miestus ir priminė apie save platinančio skaitmeninio kodo nekontroliavimą. Šie žaidėjai pernešdavo ligą patys, ar per savo kontroliuojamus gyvūnus, teleportuodamiesi į apgyvendintas vietas.

Ir anksčiau yra buvę klaidų tinkliniuose žaidimuose, bet šis kartas yra pirmas, kai liga perduodama nuo žaidėjo prie žaidėjo. World of Warcraft kūrėjai sukūrė prakeikimą „Corrupted blood“, kuris veikė šalia esančius kovotojus, kurie kovėsi prieš demoną Hakkar. Deja, programuotojams nepavyko apibrėžti ploto, kuriame veikė prakeikimas.

World of Warcraft žaidžia daugiau nei 4 mln. žaidėjų pasaulyje. Blizzard jau ėmėsi atsakomųjų veiksmų.

Panašūs įrašai:

Kategorija eSauga | Į viršų

Nėra komentarų

Parašyk komentarą